Elektroniczna Skrzynka Podawcza
W celu złożenia dokumentów do Urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą konieczne jest posiadanie:
1. bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP
2. bezpłatnego Profilu Zaufanego lub podpisu elektronicznego
Bezpośredni adres elektronicznej skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego w Otwocku: /ta4ou944kk/SkrytkaESP
W celu złożenia dokumentów do Urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą należy:
- Skorzystać z usługi „Pismo ogólne do podmiotu publicznego”
- Następnie po zalogowaniu „Załatw sprawę”
- W kolejnym kroku należy wskazać adresata wpisując Starostwo Powiatowe w Otwocku w polu „Ustaw/zmień adresata”
W zależności od rodzaju sprawy, konieczne może okazać się przesłanie załączników. Załączniki dodajemy klikając symbol „+”. Opis wszystkich usług oraz wymagane dokumenty znajdują się w Poradniku Interesanta.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
Przy pomocy Elektronicznej Skrzynki Podawczej Systemu Pojazd i Kierowca można załatwić sprawy w zakresie Wydziału Komunikacji i Transportu.
Korzystanie ze skrzynki wymaga rejestracji w serwisie.
Podpisywanie wniosków wymaga posiadania podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.